مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-26بين الملل

سفیر آمریکا: برخی گروه ها در لیبی دنبال اعمال ساختار سیاسی جدید هستند


سفیر آمریکا در لیبی تاکید کرد، گروه هایی هستند که می خواهند ساختار سیاسی جدیدی را با راه کارهای نظامی و یا تروریسم اعمال کنند.

- سفیر آمریکا در لیبی تاکید کرد، گروه هایی هستند که می خواهند ساختار سیاسی جدیدی را با راه کارهای نظامی و یا تروریسم اعمال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، ریچارد نورلند، سفیر آمریکا در لیبی اظهار کرد: آمریکا به همکاری با دولت وفاق ملی و هر طرفی که حاضر به حمایت از آزادی و صلح است، افتخار می کند.

نورلند گفت: در لیبی برخی گروه ها وجود دارند که هنوز به دنبال آن هستند که یک ساختار سیاسی جدید را با راهکارهای نظامی و یا با تروریسم تحمیل کنند.

سفیر آمریکا در لیبی هشدار داد: حوادثی که امروز در لیبی جریان دارند، یک یادآوری روشن درباره این نکته هستند که درگیری ها برای آزادی هنوز تمام نشده اند.

عقیله صالح، رییس پارلمان لیبی وابسته به نیروهای خلیفه حفتر در طبرق پیشتر از اتحادیه عرب، شورای امنیت و اتحادیه آفریقا خواسته بود از نیروهای حفتر در عملیات علیه طرابلس حمایت کنند.

همچنین صالح خواسته بود به رسمیت شناختن شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی لغو شده و یک شورای دیگر با یک رییس، دو معاون و یک دولت با حضور نمایندگان سه اقلیم لیبی تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا: برخی گروه ها در لیبی دنبال اعمال ساختار سیاسی جدید هستند

سفیر آمریکا: برخی گروه ها در لیبی دنبال اعمال ساختار سیاسی جدید هستند