مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:162020-05-26سياسي

موقوفات و درمان بحران های جامعه


رییس اوقاف و امور خیریه بیرجند با بیان اینکه دین و شرع قابلیت انعطاف دارد، اظهار کرد: در شرایط بحرانی امروز جامعه، با کسب اجازه از نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف که نماینده شرع است، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس اوقاف و امور خیریه بیرجند با بیان اینکه دین و شرع قابلیت انعطاف دارد، اظهار کرد: در شرایط بحرانی امروز جامعه، با کسب اجازه از نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف که نماینده شرع است، درآمد موقوفات مطلق در بحث ولادت ها و شهادت ها برای تهیه بسته های غذایی مورد استفاده قرار گرفت.

حجت الاسلام دادخدا خدایی، امروز سه شنبه 6 خرداد به رسانه های گروهی گفت: در ماه رمضان امسال 1070 بسته غذایی از محل موقوفات منطبق در شهرستان های بیرجند و درمیان تهیه و توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از توزیع 500 پک بهداشتی در این شهرستان ها خبر داد و افزود: در ماه رمضان امسال در کارگاهی با همکاری بسیج سازندگی 20 هزار ماسک تولید و پخش شد.

رییس اوقاف و امور خیریه بیرجند از پخش زنده سخنرانی در امامزادگان در فضای مجازی و طرح سوال از این سخنرانی ها در هر شب ماه رمضان گفت و ادامه داد: همچنین کلیپ های آموزنده نیز در فضای مجازی در این ایام منتشر شد.

خدایی با اشاره به ضبط تلاوت های سه دقیقه ای از قاریان برجسته استان و شهرستان و انتشار در فضای مجازی، بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات و درمان بحران های جامعه

موقوفات و درمان بحران های جامعه