مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 04:462020-05-26سياسي

رییس مجلس نباید خود را رییس نماینده ها بداند/ از اشتباهات مجلس دهم درس بگیریم


حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم اظهار کرد: مجلس از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است به طوری که امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه مجلس است.

وی با بیان اینکه مجلس دهم به دلیل آنکه اکثر نمایندگان آن وکیل الدوله بودند نتوانست آن طور که باید و شاید به وظایف خود عمل کرده و گره از مشکلات کشور باز کند، اظهار کرد: مجلس دهم باعث شد بسیاری از قوانینی که می توانست مشکلات کشور را حل و فصل کرده به سرانجام نرسد و قوانین دست چندمی که کارایی چندانی نداشتند به تصویب برسند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس افزود: مجلس یازدهم باید با درس گرفتن از اشتباهات مجلس دهم در راستای وظایف درست خود گام برداشته و بداند اگر بخواهد اشتباهات گذشته را تکرار کند همچون نمایندگان مجلس دهم مردم اعتماد خود را به آنان از دست داده و دیگر در سبد آرای مردمی جایی نخواهند داشت.

سلیمی با اشاره به اینکه رییس مجلس سخنگوی نمایندگان مجلس است، گفت:  رییس مجلس یازدهم باید بداند سخنگوی همه نمایندگان است و نباید خودش را رییس نماینده های مجلس بداند.

   وی برخورداری از توان مدیریتی قوی، توجه به منافع ملی به جای مصالح سیاسی و جریانی، شناخت کافی به جایگاه خود، تلاش در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس نباید خود را رییس نماینده ها بداند/ از اشتباهات مجلس دهم درس بگیریم

رییس مجلس نباید خود را رییس نماینده ها بداند/ از اشتباهات مجلس دهم درس بگیریم