مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 04:402020-05-26سياسي

چگونگی بازگشایی درهای سومین حرم اهل بیت (ع) پس از 70 روز انتظار


پس از 70 روز انتظار، بالاخره درهای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت و نیز حرم سید علاءالدین حسین در شهر شیراز پس از اعمال مقررات بهداشتی بازگشایی شد و زائران باید یکسری اصول مراقبتی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر اجرایی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) از اعمال پروتکل بهداشتی هم زمان با بازگشایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پس از 70 روز تعطیلی خبر داد و گفت: این مقررات به علت جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا اعمال شده است.

محسن نعمتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز، از بازگشایی حرم ها در شیراز هم زمان با نقاط دیگر کشور در پنجم خردادماه یادکرد و اظهار داشت: پس از 70 روز تعطیلی صحن و سرای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از طلوع تا غروب آفتاب در خدمت زائران و مجاوران خواهد بود.

وی بااشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی در حرم تأکید کرد: همه زائران جهت حضور در صحن ها ملزم به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و به همراه داشتن مهر و سجاده شخصی هستند.

نعمتی در بخش دیگری از این گفت وگو به فعالیت دارالشفای این آستان در ایام کرونا اشاره و اذعان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از اساتید متخصص ریه در ایام کرونا برای درمان بیماران ریوی در دارالشفای آستان حضور می یابند، این امر مهم سبب شد تا مرکز ریه دارالشفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی بازگشایی درهای سومین حرم اهل بیت (ع) پس از 70 روز انتظار

چگونگی بازگشایی درهای سومین حرم اهل بیت (ع) پس از 70 روز انتظار