مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 04:262020-05-26سياسي

اعلام دستورالعمل بازگشایی مجدد برخی اصناف در یزد


سخنگویی ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در استان یزد، گفت: در جلسه اخیر کمیته تطبیق ستاد استانی مقابله با کرونا، نحوه فعالیت مجدد یک سری از صنوف در یزد مورد بررسی قرار گرفت و پروتکل های لازم در این خصوص ابلاغ شد.

- ایسنا/یزد سخنگویی ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در استان یزد، گفت: در جلسه اخیر کمیته تطبیق ستاد استانی مقابله با کرونا، نحوه فعالیت مجدد یک سری از صنوف در یزد مورد بررسی قرار گرفت و پروتکل های لازم در این خصوص ابلاغ شد.

فخرالسادات خامسی هامانه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ضرورت اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در استان یزد، اظهار کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد فقط به منظور حفظ سلامتی شهروندان و قطع چرخه شیوع ویروس کروناست.

وی افزود: برابر مصوبه کمیته تطبیق ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در یزد، تمام مراکز بازی های رایانه ای می توانند از ششم خردادماه با 50 درصد ظرفیت و ممنوعیت پذیرش افراد زیر 15 سال فعالیت خود را در سطح استان آغاز کنند.

سخنگویی ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در استان یزد با بیان این که مجوز فعالیت پارک های بازی با 50 درصد ظرفیت و فقط ویژه وسایل بازی انفرادی نیز صادر شده است، گفت: تا اطلاع ثانوی تمام بازی های جمعی نظیر استخر توپ و بازی های آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دستورالعمل بازگشایی مجدد برخی اصناف در یزد

اعلام دستورالعمل بازگشایی مجدد برخی اصناف در یزد