مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 04:102020-05-26بين الملل

ادعا در مورد زندگی مجلل برادر ملا عمر در قطر


رحمت الله نبیل، رییس سابق ریاست امنیت ملی افغانستان یکبار دیگر بر ادعاهایش در مورد زندگی مجلل ملا عبدالمنان، برادر ملا عمر، رهبر پیشین طالبان در قطر و حقوق پنجاه هزار ریالی (پول قطر) او تاکید کرد.

- رحمت الله نبیل، رییس سابق ریاست امنیت ملی افغانستان یکبار دیگر بر ادعاهایش در مورد زندگی مجلل ملا عبدالمنان، برادر ملا عمر، رهبر پیشین طالبان در قطر و حقوق پنجاه هزار ریالی (پول قطر) او تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نبیل شنبه 23 مه 2020 در صفحه رسمی فیسبوکش ادعا کرده بود که ملامنان برادر ملا عمر رهبر پیشین طالبان است و ماهانه پنجاه هزار (ریال قطری) دریافت می کند و در یک ویلای گران قیمت با خانواده اش در منطقه ی به نام رایان در قطر زندگی دارد.

پس نشر این خبر از سوی العربیه در شبکه های اجتماعی، صفحه ای به اسم شوون افغانی که به گفته نبیل صفحه طالبان است ، این ادعاهای رییس پیشین امنیت ملی افغانستان را رد کرد، مدتی پس از آن، نبیل در صفحه رسمی فیسبوکش نوشت: من از این جواب طالبان متعجب نشدم، چون آنها به خاطر مشروعیت بخشیدن به جنگ ناروای شان زیر نام جهاد، اطفال یکروزه را در آغوش مادرشان به نام جاسوسان_آمریکا با شلیک مرمی، انفجار و انتحار می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعا در مورد زندگی مجلل برادر ملا عمر در قطر

ادعا در مورد زندگی مجلل برادر ملا عمر در قطر