مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-26اقتصادي

مردم در فروش سهام عدالت عجله نکنند / فعلا امکان افزودن سهام دار وجود ندارد


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه ارزش سهام عدالت بالا است و شرکت هایی که در نظر گرفته شده 35 شرکت برتر هستند، پیشنهاد داد مردم در فروش سهام عدالت عجله نکنند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه ارزش سهام عدالت بالا است و شرکت هایی که در نظر گرفته شده 35 شرکت برتر هستند، پیشنهاد داد مردم در فروش سهام عدالت عجله نکنند.

قدرت فیض الهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزادسازی سهام عدالت با هدف افزایش قدرت خرید مردم مخصوصا در شرایطی که کرونا به زندگی مردم و بسیاری از مشاغل آسیب وارد کرد، انجام گرفت.

وی با بیان اینکه اجازه آزادسازی سهام عدالت در راستای افزایش نقدینگی و ارتقاء توان سرمایه گذاری مردم است، گفت: با آغاز اجرای آزادسازی دو روش مستقیم و غیر مستقیم برای مردم در نظر گرفته شده که روش مستقیم برای افرادی است که توانایی سرمایه گذاری و فعالیت در بازار بورس را دارند و دارای اطلاعات کافی برای معامله باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: روش غیرمستقیم مربوط به کسانی است که به هر دلیل با بازار بورس آشنایی ندارند که در این روش شرکت های کارگزاری که قبلا در استان ها فعال بودند، مدیریت این سهام ها را بر عهده دارند و سالانه سود کسب شده را توزیع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در فروش سهام عدالت عجله نکنند / فعلا امکان افزودن سهام دار وجود ندارد

مردم در فروش سهام عدالت عجله نکنند / فعلا امکان افزودن سهام دار وجود ندارد