مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 03:352020-05-26اجتماعي

میزبانی 45 هزار نفری آموزش و پرورش هرمزگان در پایه اول ابتدیی


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی 1400-1399 میزبان بیش از 45 هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی می باشد.

- ایسنا/هرمزگان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی 1400-1399 میزبان بیش از 45 هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی می باشد.

ایرج بیت اللهی صبح امروز(ششم خردادماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار کرد: برنامه ریزی وتمهید مقدمات برای پوشش کامل دوره آموزش عمومی و برخورداری دانش آموزان از کیفیت مناسب آموزشی از اولویت های مهم و اساسی آموزش و پرورش استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان بدو ورود به دبستان از یکم خرداد ماه آغازو تا پایان مرداد 99 ادامه دارد و پیش بینی می شود بیش از 45 هزار دانش آموز پایه اول در مدارس سراسر استان هرمزگان ثبت نام شوند.

بیت الهی ادامه داد: تعداد دانش آموزان پایه اول در سال تحصیلی جاری بیش از 43 هزار و 678 نفر می باشد که پوشش صددرصدی دانش آموزان در دوره ی ابتدایی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش است.

این مسئول تصریح کرد: پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در سال تحصیلی جاری 98 درصد است و تعداد 227 هزارو561 دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی 45 هزار نفری آموزش و پرورش هرمزگان در پایه اول ابتدیی

میزبانی 45 هزار نفری آموزش و پرورش هرمزگان در پایه اول ابتدیی