مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 03:152020-05-25پزشكي

صدور 2 هزار کارت اهدای عضو در 8 ماه گذشته


مسئول شناسایی واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از صدور 2 هزار کارت اهدای عضو از شهریور سال گذشته تاکنون در اردبیل خبر داد.

- نجفی زارع در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: ما با راه اندازی غرفه های ثبت نام و صدور مجازی و اینترنتی کارت اهدای عضو موفق شدیم آمار داوطلبان را در اردبیل افزایش دهیم که این برای ما جای خرسندی دارد.

وی با اشاره به اینکه واحد فراهم آوری اعضا به غیر از اردبیل را در سایر شهرستان ها از جمله سرعین و پارس آباد نیز فعال کردیم، خاطرنشان کرد: تمام تلاش پرسنل واحد فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر شناسایی موارد مستعد برای اهدای عضو است و این فرهنگ در سال های اخیر به خوبی در استان نهادینه شده است.

مسئول شناسایی واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اهدای عضو را هدیه دادن سلامتی برای جامعه اعلام کرد و گفت: این اقدام در واقع نوعی ایثار و فداکاری و یک تصمیم گیری سخت است که خانواده ها را در بوته آزمایش می گذارد.

نجفی زارع با اشاره به اینکه تصمیم گیری در این شرایط حاد و بحرانی به خانواده ها واگذار می شود، تصریح کرد: افرادی که به دلایل مختلف از قبیل تصادف، سکته مغزی و قلبی، سقوط از ارتفاع و یا انوع خفگی ها فرصت زندگی را از دست داده اند، می توانند زندگی دوباره ای به چند نفر ببخشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 هزار کارت اهدای عضو در 8 ماه گذشته

صدور 2 هزار کارت اهدای عضو در 8 ماه گذشته