مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 02:502020-05-25اقتصادي

افزایش 25 درصدی تردد در محورهای استان طی روزهای اخیر


سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی، استانی مسافر پذیر است، گفت: طی روزهای اخیر، ترددهای جاده ای نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی، استانی مسافر پذیر است، گفت: طی روزهای اخیر، ترددهای جاده ای نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، 25 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ رضا کریمی نژاد دوشنبه شب در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: در سال گذشته، عدم توجه به جلو ناشی از خوردن و آشامیدن، استفاده از تلفن همراه و یا صحبت با سرنشینان وسیله نقلیه رتبه اول علل تصادفات جاده ای در استان بود؛ طی دو ماهه اخیر نیز انحراف به چپ رتبه اول علت تصادفات جاده ای در استان است.

وی افزود: تخطی از سرعت مجاز و یا خواب آلودگی نیز یکی از علل مهم در تصادفات است که باعث واژگونی وسیله نقلیه در 49 درصد از تصادفات می شود.

وی در خصوص اثرات سوانح رانندگی در جامعه، متذکر شد: تصادفات هشت درصد از تولید ناخالص کشور را از بین می برند؛ یک نفر کشته نیز، 5.

2 میلیارد تومان هزینه به جامعه تحمیل کرده و به طور متوسط 15 الی 20 درصد از مجروحان حوادث دچار معلولیت شده و هزینه های روحی و روانی به جامعه و خانواده خود تحمیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی تردد در محورهای استان طی روزهای اخیر

افزایش 25 درصدی تردد در محورهای استان طی روزهای اخیر