مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 02:402020-05-25سياسي

مشکلات حاد خوزستان ناشی از سوءمدیریت است/ غیزانیه ها را دریابید


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اغلب مشکلاتی که در خوزستان به ابرچالش تبدیل می شوند، ناشی از سوءمدیریت در این استان است.

- آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مشکل آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز که منجر به اعتراض مردم شده است، اظهار کرد: مشکل نبود آب در بخش غیزانیه و دردمندی مردم این بخش، دل هر انسان با انصاف و غیرتمندی را جریحه دار می کند و به درد می آورد.

وی افزود: وجود 300 چاه نفت، عبور جاده ترانزیتی استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد و اصفهان، زمین های مستعد برای کشاورزی و بسترهای رشد صنعتی بخشِ غیزانیه همه این موارد این بخش را به منطقه ای مهم تبدیل کرده است بر همین اساس غیزانیه باید به بخش توسعه یافته ای تبدیل می شد.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه باید غیزانیه را مسئولان دریابند، تاکید کرد: متأسفانه باید بگوییم ابر چالشِ مشکلات حاد خوزستان، ابر چالش مدیریتی است که باعث شده است غیزانیه و غیزانیه ها در رنج بیافتند و از اینکه بعد از اتفاقات پیش آمده، رییس جمهور به مسئله ورود پیدا می کنند و قول می دهند ظرف دو هفته مشکل آب تأمین بشود خدا را سپاس می گذاریم منتهی به شکلِ ریشه ای بسترهای لازم برای توسعه همه جانبه استان خوزستان و رفع فقر و محرومیت باید فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حاد خوزستان ناشی از سوءمدیریت است/ غیزانیه ها را دریابید

مشکلات حاد خوزستان ناشی از سوءمدیریت است/ غیزانیه ها را دریابید