مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 02:302020-05-25اقتصادي

هشدار فرماندار بندرعباس به عمده فروشان!/ اتلاف وقت «ممنوع»


فرماندار شهرستان بندرعباس نسبت به اتلاف وقت عمده فروشان مواد غذایی جهت جابجایی واحدهای صنفی خود از سطح شهر به مجتمع صنفی شهدای اصناف هرمزگان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در کمیته ساماندهی صنوف بنکداران این شهرستان نسبت به اتلاف وقت عمده فروشان مواد غذایی جهت جابجایی واحدهای صنفی خود از سطح شهر به مجتمع صنفی شهدای اصناف هرمزگان هشدار داد.

وی در ادامه با تأکید بر تسریع بیشتر به اتمام کارهای جزیی باقیمانده این پروژه افزود: برقراری خطوط ارتباطی و اتصال به شبکه اینترنت مجتمع صنفی شهدای اصناف هرمزگان با رایزنی مدیرعامل شرکت مخابرات استان هماهنگ و مقرر شد در ابتدای هفته آتی مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بندرعباس در ادامه گفت: روشنایی بلوار ورودی نیز با شهردار و مدیرعامل شرکت برق طی یک مذاکره تلفنی، مقرر شد تا پایان هفته جاری انجام شود.

در ادامه محمد اسماعیلی رییس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی با ارائه گزارشی از روند صدور 70 درصدی پروانه کسب در مجتمع جدید و مساعدت های همکاران صنفی، آن را مطلوب خواند و خواستار تسریع در انجام پروژه روشنایی، ارتباطات و امنیت انتظامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار بندرعباس به عمده فروشان!/ اتلاف وقت «ممنوع»

هشدار فرماندار بندرعباس به عمده فروشان!/ اتلاف وقت «ممنوع»