مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 19:402020-05-25اجتماعي

توزیع درسنامه بین تمام دانش آموزان عشایری/ روایت اهدای تلفن همراه به برخی محصلان


مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: در تمام مناطق عشایری، درسنامه یا بسته های آموزشی مکتوب و خودآموز بین دانش آموزان توزیع شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: بعد از تعطیلات طولانی مدت مدارس، مقرر شد از 27 اردیبهشت، مدارس کشور به مدت یک ماه دایر شوند و اگر دانش آموزی در آموزش دروس مدرسه با مشکل مواجه است، به معلمانش مراجعه کرده و رفع اشکال شود.

این تصمیم 21 اردیبهشت در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گرفته شد؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش روز 21 اردیبهشت، گفت: تمام مدارس دوره های ابتدایی و متوسطه (به جز کودکان استثنایی) از 27 اردیبهشت به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره مند شوند، دایر خواهد شد .

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استمرار روش های آموزش غیرحضوری، از تلویزیون و بستر شاد ، تصریح کرد: استفاده دانش آموزان از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده حسب نیاز و به صورت داوطلبانه خواهد بود .

بنا به گفته مسؤولان آموزش و پرورش در این مدت، بین 10 تا 20 درصد دانش آموزان از فرصت بازگشایی یک ماهه مدارس استفاده کردند و  به مدرسه مراجعه کردند؛ وزیر آموزش و پرورش روز 28 اردیبهشت به بازگشایی یک ماهه مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع درسنامه بین تمام دانش آموزان عشایری/ روایت اهدای تلفن همراه به برخی محصلان

توزیع درسنامه بین تمام دانش آموزان عشایری/ روایت اهدای تلفن همراه به برخی محصلان