مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 19:152020-05-25حوادث

مغازه نقره فروشی در میدان امام طعمه حریق شد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: یک باب مغازه نقره فروشی در میدان امام (ره) اصفهان دچار حریق شد.

- محسن گلابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ساعت 17 و 53 دقیقه عصر دوشنبه یک باب مغازه نقره فروشی در میدان امام (ره) اصفهان دچار حریق شد که با اطلاع به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان، بلافاصله اکیپ امداد و اطفا از ایستگاه های شماره 9 و 17 به طرف بازار بزرگ اصفهان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در این حادثه آتش نشانان با سرعت عمل زیاد آتش سوزی را مهار و از سرایت حریق به مغازه های مجاور جلوگیری کردند.

وی با اشاره به این که علت آتش سوزی کنتور برق مغازه بوده است، تصریح کرد: جعبه مخصوص اطفای آتش در پشت ویترین مغازه مجاور قرار داشت اما به دلیل قرار گرفتن در پشت ویترین امکان استفاده از آن وجود نداشت.

گلابی خاطرنشان کرد: به صورت مستمر از طرف کارشناسان اداره ایمن سازی صنوف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و گشت های پیاده و موتوری این سازمان به کسبه بازار بزرگ توصیه ها و نکات ایمنی گوشزد می شود اما باز هم شاهد تخلفات از این قبیل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغازه نقره فروشی در میدان امام طعمه حریق شد

مغازه نقره فروشی در میدان امام طعمه حریق شد