مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 17:052020-05-25اقتصادي

وعده استاندار خوزستان برای حل مشکل آبرسانی به بخش غیزانیه تا 2 هفته دیگر


با انجام این خط 6 کیلومتری ظرف یک ماه آینده آب پایداری وارد مدار خواهد شد و مشکل بیش از 95 درصد بخش غیزانیه حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ استاندار خوزستان گفت : آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز تا 2 هفته دیگر تکمیل خواهد شد و این منطقه از آب سالم و پایدار برخوردار خواهد شد.

غلامرضا شریعتی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : رفع مشکل آب بخش غیزانیه از سال 96 به طور جدی دنبال شده است ، این پروژه یک پروژه مهم و بزرگی است که در حال اتمام می باشد؛ اعتبار این پروژه بالغ بر 450 میلیارد ریال است که با انجام آن بخش غربی ، مشرحات و بخش غیزانیه بزرگ به آبی پایدار دسترسی خواهند داشت .

وی ادامه داد: این پروژه طبق برنامه ریزی پیشرفت داشته است و ظرف 2 هفته آینده آبرسانی در آن انجام می شود ؛ البته 6 کیلومتر از این مسیر در روستاهای صفیره و نزهه به دلیل فرسودگی باید تعویض شود که اعتبارات آن تامین شده و ظرف 30 تا 45 روز آینده وصل می شود .

استاندار خوزستان افزود: مشکل آب بخش غیزانیه مشکلی 15 ساله است و خط آبرسانی آن مربوط به سال 1361 می باشد که گسترش ، بازسازی و نوسازی نشده است ؛ سال 1396 پروژه آبرسانی در این بخش به کمک شرکت نفت ، سازمان آب و برق خوزستان ، آبفا روستایی و استانداری آغاز شد و امیدواریم با پایان طرح آبرسانی در این منطقه شاهد آب پایداری برای ساکنان آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استاندار خوزستان برای حل مشکل آبرسانی به بخش غیزانیه تا 2 هفته دیگر

وعده استاندار خوزستان برای حل مشکل آبرسانی به بخش غیزانیه تا 2 هفته دیگر