مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 14:202020-05-25سياسي

رای قاطع در انتخاب رییس مجلس، مخابره پیام انسجام در کشور است


نماینده منتخب 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس با اشاره به اهمیت انتخاب رییس مجلس با رأی قاطع و حداکثری نمایندگان گفت: این اتفاق باعث مخابره پیام انسجام به تمام ارکان کشور و همچنین نشان از اولویت مردم در تصمیمات مجلس فارغ از سیاسی بازی است.

- سید محمد پاکمهر در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اهمیت انتخاب رییس و هیات رییسه مجلس اظهار کرد: هیات رییسه و رییس آتی مجلس باید انقلابی، ولایی و دارای سبقه کاری مؤثر و مفید در نظام بوده باشد.

وی مدیریت جهادی را ازجمله دیگر ویژگی های مورد اهمیت ریاست مجلس برشمرد و گفت: این مدیریت به جهت نزدیک بودن به مردم احساس می شود که می تواند گره گشای مشکلات مردم نیز باشد.

نماینده منتخب مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، رازوجرگلان و مانه سملقان در ادامه افزود: مدیریت همراه با مردم و درک آنان و شناخت مشکلات مردم از نزدیک باعث می شود تا برای حل این مشکلات و گره ها تلاش کند.

وی کوچک شدن سفره مردم در پی تورم و افزایش قیمت ها خاطرنشان کرد و گفت: رییس و هیات رییسه مجلس باید مدافع مردم در برابر مشکلات باشند و این دفاع باید از جایگاه انتخاب مردم اتفاق بیفتد.

پاکمهر با اشاره به امید مردم به مجلس یازدهم تصریح کرد: پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم در مجلس، ازجمله تقاضاهای مردمی است که باید ریاست مجلس و هیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای قاطع در انتخاب رییس مجلس، مخابره پیام انسجام در کشور است

رای قاطع در انتخاب رییس مجلس، مخابره پیام انسجام در کشور است