مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 14:002020-05-25حوادث

آتش 4 روزه بر جان ارتفاعات دشتستان


4 روز است که آتش به جان ارتفاعات دشتستان افتاده، تلاش نیروهای امداد برای اطفاء حریق ادامه دارد اما هر بار آتش از جای دیگری زبانه می کشد و پس از هر بار مهار مجددا شعله ور می شود.

- ایسنا/بوشهر 4 روز است که آتش به جان ارتفاعات دشتستان افتاده، تلاش نیروهای امداد برای اطفاء حریق ادامه دارد اما هر بار آتش از جای دیگری زبانه می کشد و پس از هر بار مهار مجددا شعله ور می شود.

مدیرکل بحران استانداری بوشهر در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: دسترسی به ارتفاعات دشتستان به دلیل صعب العبور بودن خیلی سخت است، ما نیروی انسانی زیادی برای خاموش کردن آتش اختیار داشتیم اما تنها در صورتی که بالگرد ابپاش داشته باشیم شاید کمکی میکرد که این موضوع را هم از روز اول پیگیر بودیم.

جهانگیر دهقانی در خصوص آتش سوزی در منطقه تنگ ارم شهرستان دشتستان گفت: ما در منطقه حضور داریم، تا ظهر امروز حدود 700 هکتار از عرصه ها درگیر آتش سوزی شده است اما تا زمانی که آتش به طور کامل اطفاء نشود نمی توانیم آمار دقیقی بدهیم.

آتش به آسانی شعله ور می شود وی با بیان اینکه برآورد ضمنی این است ولی باید دقیق تر بررسی شود، ادامه داد: بیش از 100 نفر نیروی انسانی در چند مرحله و گروه های مختلف سازماندهی شده اند و تمام دستگاه ها نیز همکاری دارند، همچنین 2 دستگاه بالگرد آبپاش و هلال احمر از است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش 4 روزه بر جان ارتفاعات دشتستان

آتش 4 روزه بر جان ارتفاعات دشتستان