مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 13:352020-05-25پزشكي

تماس با سطوح آلوده همچنان یکی از راه های اصلی انتقال کرونا است


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: تماس با سطوح آلوده همچنان یکی از راه های اصلی انتقال کرونا است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان تهران 143 مورد جدید در بخش های عادی بیمارستانی و مجموعاً 51 بیمار هم در بخش های ویژه بستری و در مقابل 194 بیمار نیز از مجموعه بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

زالی افزود: آمار مبتلایان نسبت به روز قبل با کاهش ناچیز روبرو بوده است و همچنین نسبت به هفته قبل نیز کاهش بیشتری داشته ایم و همچنان تاکید می شود که ملاحظات بهداشتی با توجه به مراجعات جدید به بیمارستان ها باید صورت بگیرد.

وی در خصوص سفرهای اخیر مردم به شهرهای شمالی و دیگر شهرهای کشور عنوان داشت: همانطور که قبلاً هم به کرات گفته شده نتیجه همه عملکردهای بهداشتی در ایام کرونا 10 تا 14 روز بعد مشخص می شود که سفرها تا چه میزانی در آمار مؤثر بوده اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در خصوص ضدعفونی معابر و خیابان ها گفت: در مجموعه شیوه نامه های جدید بهداشتی ارائه شده نقاط خاصی مورد مه پاشی هست و سطوح عادی خیابان ها مورد نیاز برای مه پاشی و ضدعفونی نیست و اماکنی که دارای تمرکز جمعیتی و چگالی استقرار جمعیتی بیشتر است مورد گند زادایی قرار می گیرند و نکته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس با سطوح آلوده همچنان یکی از راه های اصلی انتقال کرونا است

تماس با سطوح آلوده همچنان یکی از راه های اصلی انتقال کرونا است