مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 12:202020-05-25سياسي

تسلیح سراسری فلسطینیان؛ راه حل قطعی آزادسازی فلسطین


«تسلیح فلسطینیان» و «ایجاد هسته های تکمیل کننده ی مقاومت مسلحانه در سرزمین های اشغالی» و «تشکیل گروه های مبارز جدید»، شاید اصلی ترین یاز امروز فلسطینیان باشد.

- تسلیح فلسطینیان و ایجاد هسته های تکمیل کننده ی مقاومت مسلحانه در سرزمین های اشغالی و تشکیل گروه های مبارز جدید ، شاید اصلی ترین یاز امروز فلسطینیان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس اصلی ترین توصیه ای خود را تداوم مبارزه و سامان بخشیدن به سازمانهای جهادی و همکاری آنان با یکدیگر و گسترش عرصه ی جهاد در همه ی سرزمین های فلسطینی دانستند و گفتند: یک روز تشخیص ما این شد که مبارز فلسطینی، دین و غیرت و شجاعت دارد و تنها مشکل او دستِ تهی از سلاح او است.

به هدایت و مدد الهی برنامه ریزی کردیم و نتیجه این است که موازنه ی قدرت در فلسطین دگرگون شد و امروز غزّه می تواند در برابر تهاجم نظامی دشمن صهیونیست بایستد و بر آن پیروز شود.

به همین مناسبت پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.

IR در یادداشتی به قلم حسین دلیریان، کارشناس مسائل امنیتی - دفاعی و فعال حوزه رسانه به بررسی نقش راهبرد مقاومت مسلحانه در برابر دشمن صهیونیست پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیح سراسری فلسطینیان؛ راه حل قطعی آزادسازی فلسطین

تسلیح سراسری فلسطینیان؛ راه حل قطعی آزادسازی فلسطین