مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 10:402020-05-25ورزشي

مسابقات تیم های فوتبال با 5 بازیکن مبتلا به کرونا تعلیق می شود


مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر تیمی 5 بازیکن کرونایی داشته باشد بازی هایش تعلیق می شود و با مجوزهای لازم می تواند تمرین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سهیل مهدی در خصوص مثبت شدن کرونای چند بازیکن لیگ برتری و وضعیت برگزاری مسابقات اظهار داشت: باوجود فشارهایی که از سوی برخی تیم ها برای عدم برگزاری مسابقات داشتیم، ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز داد تا مسابقات را شروع کنیم و در این رابطه پروتکل های بهداشتی نوشته و تدوین شد.

مهدی در گفت و گو با شبکه خبر در خصوص ابتلای 5 بازیکن یک تیم به کرونا گفت: اگر تیمی بیش از 5 بازیکنش به کرونا مبتلا شود، بازی هایش معوق می شود، اما تمریناتش را می تواند با رعایت اصول بهداشتی و هم چنین کسب مجوز از سوی سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی انجام دهد.

وی در رابطه با مثبت شدن کرونای 7 بازیکن تیم گل گهر گفت: تا الان فقط مصاحبه ها را دیده ایم و نتایج رسمی به ما اعلام نشده است.

متأسفانه شنیده ام برخی باشگاه ها وارد تمرین شده اند، آن هم در حالی که نتایج را به ما اعلام نکرده اند، این تخلف است و باید قبل از تمرین تست ها را به ما ارائه دهند و ما ببینیم نتایج مطابق با پروتکل ها است یا خیر و به تیم اجازه تمرین بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تیم های فوتبال با 5 بازیکن مبتلا به کرونا تعلیق می شود

مسابقات تیم های فوتبال با 5 بازیکن مبتلا به کرونا تعلیق می شود