مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-25پزشكي

افتتاح بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان میبد+تصاویر


به منظور رفاه حال بیماران نیازمند به شیمی درمانی، بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان امام جعفرصادق (علیه السلام) شهرستان میبد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میبد، در مراسمی و با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی استان یزد و جمعی از مسؤولین شهرستان، بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان امام جعفرصادق (علیه السلام) شهرستان میبد با ظرفیت 24 تخت افتتاح شد.

رییس بیمارستان میبد راه اندازی این بخش را خدمت بزرگی به بیماران شهرستان های میبد و اردکان دانست و گفت: با توجه به اینکه درمان بیماران نیازمند به شیمی درمانی در مرکز استان انجام می گردد و رفت وآمد بیماران به مرکز استان و هزینه های بالای بخش خصوصی و انتظار طولانی بیماران برای انجام شیمی درمانی مشکلات جدی را برای این عزیزان ایجاد نموده، امیدواریم با راه اندازی این بخش اندکی از دغدغه های این عزیزان و خانواده هایشان برطرف شود.

دکتر محمدهادی فرح زادی افزود: هزینه تجهیز و راه اندازی این بخش از محل اعتبارات دولتی و خیری پرداخت شده است که با بهره برداری از این طرح تعداد 24 تخت به ظرفیت بیمارستان امام جعفرصادق (علیه السلام) میبد اضافه شد که به بیماران سرپایی و بستری خدمات رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان میبد+تصاویر

افتتاح بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان میبد+تصاویر