مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 09:552020-05-25پزشكي

ارسال بیش از 450 اثر به جشنواره تجلی وفاق


مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران گفت: تا امروز بیش از 450 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره تجلی وفاق ارسال شده است.

- محمد عباسپور در گفت و گو با خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تجلی وفاق (جشنواره خدمت) در راستای تجلیل از زحمات کادر درمانی کشور، اظهار کرد: این جشنواره گامی بلند در راستای حمایت از آثار ادبی و هنری با موضوع مدافعان سلامت است.

وی افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در سطح کشور، اقدامات پیشگیرانه و درمانی توسط کادر بهداشت و درمان کشور انجام شد و خادمین شهدا استان در قالب گروه های جهادی در مقابله با این ویروس منحوس وارد عمل شدند.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران بابیان اینکه کمیته خادمین شهدا استان مازندران در حوزه ضدعفونی معابر، محلات و بیمارستان ها، تهیه و تولید ماسک، دستکش و گان بهداشتی همچنین کمک به کادر بهداشتی اقدامات مقابله ای را انجام دادند، افزود: تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و غذایی همچنین اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی این بیماری از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

این مسؤول ادامه داد: امروز در جهت تأکید و فرمان مقام معظم رهبری برای ثبت حماسه آفرینی های مدافعان سلامت قرارگاه مرکزی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 450 اثر به جشنواره تجلی وفاق

ارسال بیش از 450 اثر به جشنواره تجلی وفاق