مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-25سياسي

عدالت، پاکدستی و اقتدار ویژگی های مورد انتظار از رییس مجلس یازدهم


نماینده منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی یازدهم گفت: انتخاب رییس مجلسی با جسارت، مقتدر و پاکدست می تواند کشور را از وضعیت موجود نجات دهد.

- حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن با بیان اینکه افتتاح مجلس یازدهم در مراسم خاصی در روز هفتم خرداد آغاز می شود، اظهار کرد: اولین برنامه ای که پیگیری می کنیم یکپارچگی، انسجام و اتحاد نمایندگان برای انتخاب یک رییس  مجلس با روش عدالت گویی، مقتدر و پرکار است.

نماینده منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی یازدهم  با بیان اینکه انتخاب رییس مجلسی با رای بالا در این دوره می تواند تاثیر زیادی را بر سیاست خارجی داشته باشد، اضافه کرد: همه نمایندگان در این دوره در جلسات مجلس که به علت شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد حضور داشتند و به این نقطه رسیدیم که باید یک نفر با رای بالا انتخاب شود و این اتحاد و همدلی در بین نمایندگان وجود دارد.

وی دومین اقدام را پیگیری کردن و کاهش قوانین مزاحم دانست  و افزود: اجرای طرح های معیشتی و اشتغال زایی برای مردم کشور اولویت های برنامه کاری من در کنار رسیدگی به امور و خواسته های شهرستان های حوزه انتخابیه ام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت، پاکدستی و اقتدار ویژگی های مورد انتظار از رییس مجلس یازدهم

عدالت، پاکدستی و اقتدار ویژگی های مورد انتظار از رییس مجلس یازدهم