مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 08:452020-05-25سياسي

رأی بالا به رییس مجلس، انسجام نمایندگان را نشان خواهد داد


منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس، رأی بالای ریاست مجلس را منجر به انسجام بیشتر نمایندگان دانست و گفت: مقبولیت مجلس شورای اسلامی در سطح بین الملل بیشتر خواهد شد.

- فرهاد بشیری منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره معیار انتخاب رییس و هیأت رییسه مجلس اظهار کرد: انتخاب فرد لایق برای مقبولیت مجلس در امور داخلی و بین الملل تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه معیارهای مدون و مستندی وجود دارد، ادامه داد: نمایندگان با توجه به ویژگی ها و شایستگی های یک فرد برای ریاست مجلس با استفاده از تجربیات و دانش خود همچنین لحاظ کردن شأنیت مجلس به افراد لایق تر رأی می دهند.

منتخب مردم در مجلس قانون شناسی و دانستن قانون را از معیارهای انتخاب رییس مجلس دانست و بیان داشت : اشرافیت به شرایط بین المللی و منطقه ای نیز در انتخاب نمایندگان برای ریاست مجلس بسیار دارای اهمیت است.

بشیری درباره اهمیت رأی بالای رییس مجلس، تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده شأنیت و شایستگی های مجلس بوده و به طور نانوشته در زمینه قانون گذاری و نظارت قوه مقننه کمک می کند ضمن اینکه آرای بالای رییس مجلس انسجام نمایندگان را بیشتر و در برطرف کردن مشکلات اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی بالا به رییس مجلس، انسجام نمایندگان را نشان خواهد داد

رأی بالا به رییس مجلس، انسجام نمایندگان را نشان خواهد داد