مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 08:352020-05-25سياسي

فعالیت محدود واحدهای پذیرایی در خراسان شمالی آغاز شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: واحدهای پذیرایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت محدود خود را از سر گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: واحدهای پذیرایی بین راهی بر اساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در فرمانداری بجنورد هم تشکیل شده است، فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی بابیان اینکه واحدهای پذیرایی با رعایت برخی شروط و پروتکل های بهداشتی که به آن ها ابلاغ شده است مجاز به فعالیت هستند، عنوان کرد: در حال حاضر تمام سفره خانه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و خدماتی به مردم و مسافران ارائه نمی دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به بازدیدهای نظارتی مستمر و 24 ساعته از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی، گفت: این بازدیدها به صورت مشترک و باهدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت اجرای دستورالعمل های ابلاغی انجام می شود.

یزدان پناه تصریح کرد: موازین بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام واحدهای زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری استان موظف به انجام اقدامات لازم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت محدود واحدهای پذیرایی در خراسان شمالی آغاز شد

فعالیت محدود واحدهای پذیرایی در خراسان شمالی آغاز شد