مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-25ورزشي

فقدان اماکن ورزشی در شهر سماله


سماله مرکز بخش عقیلی از توابع شهرستان گتوند فاقد امکانات ورزشی مناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گتوند، حدود 20 سال است که شهر سماله عقیلی نه تنها زمینی برای ورزش فوتبال ندارد بلکه سالن ورزشی هم برای دیگر ورزشکاران ندارد.

علیزاده عضو شورای اسلامی شهر سماله در گفت وگو با خبرنگار فارس در گتوند گفت: در سال 94 زمینی به وسعت 15 هزار متر مربع توسط شورا و شهردار سماله خریداری شد و به اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند تحویل داده شد و با اینکه در همان سال اعتبار ملی داشت و مجوزات لازم هم گرفته شده بود، هیچ گونه اقدامی برای ساخت زمین ورزشی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: در سال 92 نیز با حمایت خیرین، زمینی به وسعت 2500 متر مربع برای ساخت سالن چندمنظوره ورزشی تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند دادیم و در سال 98 باحمایت نماینده مردم در مجلس، یک میلیارد از اعتبارات نفت، برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شد که قرار شد پیمانکار از این مبلغ برای ساخت سالن استفاده کند اما درهمان سال پروژه وارد مناقصه شدکه به تازگی اعلام کردند بدلیل افزایش برآوردها و عدم تخصیص اعتبار از سوی اداره کل از مناقصه بیرون آورده شده است! عضو شورای اسلامی شهر سماله در ادامه اشاره ای به زمین چمن مصنوعی کرد و افزود: شهرداری سماله زمینی با زیرساخت های کامل برای ساخت چمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان اماکن ورزشی در شهر سماله

فقدان اماکن ورزشی در شهر سماله