مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-25اقتصادي

کمک نقدی 20 میلیون ریالی به نیازمندان سلطانیه


مسؤول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه از کمک نقدی به نیازمندان به مبلغ 20 میلیون ریال طی چند روزه آینده خبر داد.

- فاطمه رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در جامعه و احساس ضرورت حضور تشکل های مردمی در صحنه، تعداد 25 نفر از بانوان بسیجی، هیأتی و خادم ستاد عتبات در فاطمیه خواهران و مسجدصاحب الزمان(عج) شهر سلطانیه گرد هم آمدیم تا در راستای کمک به نیازمندان تلاش کنیم.

وی از راه اندازی دو کارگاه خیاطی و تولید و توزیع 6 هزار ماسک خبر داد و افزود: در این راستا تعداد 21 بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد که ارزش هر بسته 3 میلیون ریال بود.

مسؤول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه،کمک به هزینه درمان یک بیمار نیازمند و کمک به تامین جهیزیه یک زوج جوان را از دیگر برنامه های این تشکل خواند و از کمک نقدی به نیازمندان به مبلغ 20 میلیون ریال طی چند روزه آینده خبر داد.

رحیمی در ادامه ضمن قدردانی از سپاه، حوزه بسیج خواهران زینب کبری(س)، هیأت پیروان عترت و اعضای جلسه صالحین خواهران، تصریح کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تا هر زمانی که نیاز باشد پا به پای مدافعین سلامت و نهادهای حمایتی در صحنه حضور خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک نقدی 20 میلیون ریالی به نیازمندان سلطانیه

کمک نقدی 20 میلیون ریالی به نیازمندان سلطانیه