مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-25سياسي

رقابت درون گروهی اصولگرایان برای ریاست مجلس


منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رقابت درون گروهی جناح اصولگرایان برای انتخاب ریاست مجلس، گفت: یک صف آرایی بین طرفداران دولت نهم و دهم و طیف دیگر اصولگرایان ایجادشده و روزبه روز نیز شدیدتر می شود.

- جبار کوچکی نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به ساختار مجلس یازدهم اظهار کرد: با وجود حضور بیشتر اصولگرایان در مجلس یازدهم، این جناح، به تفکرات مختلفی تقسیم شده که شاید منجر به انشقاق درون گروهی در مجلس یازدهم شود و اثرات آن بعدها در جامعه و انتخابات ریاست جمهوری نمایان گردد.

وی با اشاره به رقابت درون گروهی جناح اصولگرایان برای انتخاب ریاست مجلس، گفت: رقابت تندی برای ریاست مجلس و هیئت رییسه در تفکرات مختلف اصولگرایان بروز داده، به گونه ای که  اصلاً کوتاه نیامده و با صف بندی های جدید و برخی انصراف ها هنوز به اجماع نرسیده اند، بنابراین  اصلاح طلب ها تقریباً تماشاگر میدان بوده و به شکلی در دمیدن این اختلافات به شکل حرفه ای عمل می کنند.

منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریاست مجلس با توجه به تغییر دولت در این مجلس و کار با دولت موجود باید از متانت و صلابت خاصی برخوردار باشد، افزود: منتخبان مردم در مجلس یازدهم با بسیاری از شعارها درصحنه انتخابات در حوزه کنترل بازار، کنترل قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت درون گروهی اصولگرایان برای ریاست مجلس

رقابت درون گروهی اصولگرایان برای ریاست مجلس