مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-25سياسي

انصارالله تقاضای آمریکا درباره نفت کش صافر را «گمراه کننده» خواند


عضو شورای عالی سیاسی انصارالله و رییس کمیته عالی انقلاب یمن به درخواست سفارت آمریکا در خصوص اعطای اجازه برای تعمیر و نگهداری نفت کش صافر واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی از رهبران جنبش انصارالله تقاضای سفارت آمریکا در یمن درباره نفت کش صافر را گمراه کننده خواند.

الحوثی در حساب توییتری خود در واکنش به این تقاضا نوشت که امروز بزرگ ترین عملیات گمراه سازی در عالم سیاست، دعوت وزارت خارجه آمریکا برای تعمیر و نگهداری صافر به منظور حفاظت از ماهیان یمن است .

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، الحوثی افزود: حال آنکه ترامپ توقف قتل مردم یمن را وتو کرده و آخرین مورد نیز جنایت امروز در مران بود که با سلاح آمریکایی صورت گرفت .

سفارت آمریکا در یمن روز شنبه در حساب توییتری خود از انصارالله خواسته بود که پیش از آنکه فرصت از دست برود به تیم بین المللی اجازه تعمیر و نگهداری صافر را بدهد و انصارالله را مسئول هر گونه فجایع احتمالی نشت نفت این کشتی دانسته بود.

نفت کش صافر از چهار سال پیش در بندر رأس عیسی در الحدیده لنگر انداخته است و حاوی بیش از یک میلیون بشکه نفت سبک مأرب است.

شرکت نفت دولت صنعاء پیش از این گفته بود که ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان سعودی نوامبر 2016 مانع دسترسی به نفت کش صافر و اجرای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله تقاضای آمریکا درباره نفت کش صافر را «گمراه کننده» خواند

انصارالله تقاضای آمریکا درباره نفت کش صافر را «گمراه کننده» خواند