مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 05:052020-05-25سياسي

بسته شدن اماکن مذهبی از خسارت های شیوع ویروس کرونا بود


قم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یکی از خسارات ویروس کرونا را بسته شدن بقاع متبرکه و تعطیلی مراسم مذهبی دانست و افزود: مردم با ایمان، تلخی های این دوران را تحمل کردند.

- قم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یکی از خسارات ویروس کرونا را بسته شدن بقاع متبرکه و تعطیلی مراسم مذهبی دانست و افزود: مردم با ایمان، تلخی های این دوران را تحمل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی شامگاه یکشنبه در مراسم خطبه خوانی و آیین بازگشایی درب های حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه بر اساس روایت هیچ گرفتاری و بلایی نیست مگر اینکه نعمتی از خداوند آن را در میان گرفته است، افزود: پیام این روایت این است که انسان زمانی که دچار بلا و گرفتاری می شود، خداوند بلا را به گونه ای قرار می دهد که اطراف بلا با نعمت ها احاطه شده است.

وی با بیان اینکه جامعه و انسانی که گرفتار شده باید با بصیرت و دقت نعمت های الهی را در اطراف بلا و گرفتاری ببیند، افزود: در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا با وجود سختی ها و خسارات، مردم در اوج ایمان و ولایت مداری، صبر و پایمردی داشته و مساوات و دلسوزی نسبت به آسیب دیدگان را مورد توجه قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن اماکن مذهبی از خسارت های شیوع ویروس کرونا بود

بسته شدن اماکن مذهبی از خسارت های شیوع ویروس کرونا بود