مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-25اجتماعي

مشق عشق در ایام کرونایی/معلمی در صعب العبور ترین مناطق کشور


در ایامی که دانش آموزان مجبور به خانه نشینی و آموزش از طریق فضای مجازی شده اند، کودکان عشایر نه تنها با شبکه های مجازی و برنامه شاد آشنا نیستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، 33هزار و 730 دانش آموز در مناطق 14 گانه عشایری آذربایجان غربی مشغول تحصیل هستند، هر چند تحصیل برای این دانش آموزان مشقت های زیادی دارد ولی تعداد قابل توجهی ازاین دانش آموزان با وجود محرومیت های فراوان، همچنان عشق به تحصیل دارند.

در ایامی که کرونا همه را درگیر خود کرده و دانش آموزان مجبور به خانه نشینی و آموزش از طریق فضای مجازی شده اند، بسیاری از کودکان عشایر نه تنها با شبکه های مجازی و برنامه شاد آشنا نیستند و داشتن تلفن همراه آرزوی آنها است، بلکه این دانش آموزان به تلوزیون نیز دسترسی ندارند و همین امر سبب شده تا دانش آموزان عشایر دلهره بیشتری در امر آموزش داشته باشند.

در این ایام ایثار معلم هایی که با وجود صعب العبور بودن بسیاری از این مناطق مشغول به خدمت بی منت  به دانش آموزان عشایری هستند قابل توجه است.

دسترسی 11.

58 درصد دانش آموزان عشایر به شبکه آموزشی شاد رییس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی گفت: 33هزار و 730دانش آموز عشایر در مناطق 14 گانه عشایری آذربایجان غربی در 642 مدرسه و یک هزار و 777 کلاس درس مشغول تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق عشق در ایام کرونایی/معلمی در صعب العبور ترین مناطق کشور

مشق عشق در ایام کرونایی/معلمی در صعب العبور ترین مناطق کشور