موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:402020-05-25اجتماعي

روایت فرماندار البرز از جوانی که با دل نگرانی برای مردمش، چاله جاده را پرمی کرد


فرماندار شهرستان البرز در صفحه مجازی خود جوانی را معرفی کرده که با روییت یک چاله در جاده پرتردد برون شهری، تلاش می کند تا با شن و ماسه آن را پرکند تا باعث آسیب رسیدن به کسی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در حال عبور با موتورسیکلت بودم که متوجه چاله ای شدم که خودروها در هنگام عبور به درون آن می افتند و سبب می شود به لاین مقابل چرخش پیدا کنند.

این چاله هر لحظه ممکن است منجر به فوت افرادی شود که از این مسیر عبور می کنند از این رو به سرعت موتور سیکلت را کنار جاده پارک کردم و به واسطه آنکه وسیله ای برای بهبود وضعیت چاله نداشتم به وسیله قالپاق رها شده در کنار جاده اقدام به پر کردن شن و ماسه در چاله کردم.

امیدوارم ثواب این کار به روح گذشتگان برسد و البته این کار را صرفاً برای رضای خدا انجام دادم و قطعاً خدا پاداشم را می دهد.

روایت بالا، روایت محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز از مکالمه اش با جوانی است که در مسیر جاده شهر شال به تاکستان با او ملاقات کرده است.

آقای فرماندار در حال رانندگی بوده که ناگهان متوجه جوانی لاغر اندام در شانه خاکی جاده می شود که با وجود خطرات قراوان در حال جمع آوری شن و ماسه به وسیله قالپاق شکسته خودرویی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرماندار البرز از جوانی که با دل نگرانی برای مردمش، چاله جاده را پرمی کرد

روایت فرماندار البرز از جوانی که با دل نگرانی برای مردمش، چاله جاده را پرمی کرد