مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:002020-05-25دانش

عدم ایجاد شرایط حضور افراد در کشور منجر به خروج نخبگان می شود


محمد طالعی معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره ارائه مقالات پس از انجام فعالیت پژوهشی گفت: - معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: خیلی وقت ها نخبگان ما با هزینه های ناچیز جذب کشور های دیگر می شوند، زیرا در داخل کشور ما نتوانسته ایم زمینه حضور این افراد را فراهم کنیم.

محمد طالعی معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره ارائه مقالات پس از انجام فعالیت پژوهشی گفت: بنده با این موضوع موافق نیستم، زیرا نتایج تحقیقاتی که می تواند در حوزه بین المللی و پس از داوری بین المللی منتشر شود مسلما بی ارزش نخواهند بود.

طالعی ادامه داد: این که جامعه یا صنعت ما بتواند از این تحقیقات استفاده کند وآن را به یک فناوری تبدیل کرده و در حل معضلات کشور از آن بهرمند شود یا اینکه نتواند ازآن استفاده کند به طوری که کشور های دیگرآن را به کارگیرند دو موضوع متفاوت است.

وی با بیان اینکه برخی معتقد هستند مقالات isi مشکلات جامعه ما را مرتفع نمی سازد؛ اظهارکرد: برخی از اساتید در لبه دانش به تحقیق می پردازند بنابراین لازم است نتایج فعالیت های تحقیقاتی خود را به نحوی منتشر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ایجاد شرایط حضور افراد در کشور منجر به خروج نخبگان می شود

عدم ایجاد شرایط حضور افراد در کشور منجر به خروج نخبگان می شود