مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:102020-05-24بين الملل

اوبراین: پنهان کاری چین درباره کرونا همانند چرنوبیل در تاریخ ثبت خواهد شد


یک مقام ارشد آمریکایی رویکرد چین به همه گیری ویروس کرونا را به پنهان کاری شوروی در جریان حادثه نیروگاه اتمی چرنوبیل در سال 1986 تشبیه کرده است.

- یک مقام ارشد آمریکایی رویکرد چین به همه گیری ویروس کرونا را به پنهان کاری شوروی در جریان حادثه نیروگاه اتمی چرنوبیل در سال 1986 تشبیه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بی بی سی، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید یکشنبه چین را متهم کرد که از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در ووهان در نوامبر گذشته، از این فاجعه با خبر بوده ولی به سازمان بهداشت جهانی دروغ گفته و مانع از دسترسی کارشناسان بین المللی به اطلاعات مربوط به این همه گیری شده است.

اوبراین در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت: پنهان کاری آنها در رابطه با این ویروس همانند چرنوبیل در تاریخ ثبت خواهد شد و ما طی 10 یا 15 سال آینده شاهد خواهیم بود که کسی گزارشی ویژه از آن منتشر خواهد کرد.

او همچنین در مصاحبه جداگانه ای با شبکه سی بی اس تاکید کرد: این یک مشکل واقعی است که با مرگ هزاران هزار نفر در آمریکا و دیگر نقاط جهان همراه بود چرا که اطلاعات واقعی را منتشر نکردند.

این سخنان در حالی بیان شد که تاکنون بیشتر از 97 هزار نفر در آمریکا جانشان را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوبراین: پنهان کاری چین درباره کرونا همانند چرنوبیل در تاریخ ثبت خواهد شد

اوبراین: پنهان کاری چین درباره کرونا همانند چرنوبیل در تاریخ ثبت خواهد شد