مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 23:102020-05-24سياسي

توزیع 700 بسته معیشتی عید فطر در کلاردشت


700 بسته معیشتی در شهرستان کلاردشت در سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی بین نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس،بسیجیان ناحیه مقاومت در سالروز فتح خرمشهر  و در آستانه عید سعید فطر 700 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان را تهیه و آماده توزیع کردند.

حسن مهدوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلاردشت با تبریک این ایام، اظهار کرد: سومین مرحله از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و هم دلی در سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر و در آستانه عید سعید فطر در سطح شهرستان کلاردشت به همت پایگاه های مقاومت، خیرین، مسؤولان و مردم اجرا شد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه در سپاه کلاردشت تعداد هزار و 350 بسته حمایتی توزیع شده است و دراین مرحله تعداد 700 بسته بین افراد محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی گفت: قبل از نیمه شعبان نیز پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری ائمه جماعات، هیأت امنا هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کردند و بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در چند مرحله رزمایش حدود 3 هزار و 550 بسته معیشتی تا امروز به ارزش یک میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 بسته معیشتی عید فطر در کلاردشت

توزیع 700 بسته معیشتی عید فطر در کلاردشت