مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 19:302020-05-24فرهنگي

یک استفتاء دیگر درباره غربالگری خانه سینما/ هیأت مدیره چه خواهد کرد؟


پس از آنکه آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، پرکردن پرسشنامه برای دریافت بسته معیشتی را جایز ندانسته بود، آیت الله علوی گرگانی هم تفحص از زندگی شخصی اعضای صنوف خانه سینما را جایز ندانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سوم اردیبهشت ماه گذشته، نامه ای با امضای همایون اسعدیان رییس هیأت مدیره خانه سینما منتشر شد که در آن از راه اندازی سامانه ای برای حمایت های معیشتی و مالی در شرایط کرونایی خبر می داد و از اعضا خواسته شد تا همه اعضا نسبت به تکمیل این پرسشنامه تا 13 اردیبهشت اقدام کنند.

از 34 سوال این پرسشنامه، برخی به زندگی شخصی افراد می پرداخت که این موضوع، اعتراض 12 صنف از صنوف زیرمجموعه خانه سینما را در پی داشت.

آن ها معتقد بودند: نفس رفتار گزینشی با اعضای صنوف به هر شکل اشتباه است و پیشنهاد کردند: به منظور حفظ شأن اهالی سینما و در راستای صیانت از کرامت انسانی اعضا با استفاده از تجربه های موفق پیشین، مبنا بر انصراف خودخواسته اعضایی که از تمکن مالی لازم برخوردارند قرار داده شود .

اما هیأت مدیره خانه سینما برای شناسایی هنرمندانِ نیازمند، فقط شیوه غربالگری را به رسمیت شناخت و به روش های پیشنهادی صنوف توجهی نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استفتاء دیگر درباره غربالگری خانه سینما/ هیأت مدیره چه خواهد کرد؟

یک استفتاء دیگر درباره غربالگری خانه سینما/ هیأت مدیره چه خواهد کرد؟