مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 19:002020-05-24پزشكي

افزایش ظرفیت نمونه گیری از افراد بی علائم در دزفول ضروری است


قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت گفت: ضروری است به منظور کنترل کرونا، با اتخاذ تدابیر مناسب، ظرفیت روزانه تست کرونا در دزفول حداقل 30 درصد از متوسط کشوری بیشتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حریرچی شامگاه یکشنبه در نشست با هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سالن جلسات این دانشگاه، اظهار کرد: میزان ابتلاء به کرونا در دزفول نسبت به جمعیت این شهرستان از متوسط کشوری بالاتر است.

وی افزود: هرچند افزایش نمونه گیری در خوزستان یکی از دلایل افزایش آمار مبتلایان است اما یکی از اصلی ترین دلایل افزایش آمار، دیرتر آغاز شدن اپیدمی کرونا در خوزستان و دزفول نسبت به سایر نقاط کشور است.

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه متوسط موارد بستری در دزفول 15 تا 18 نفر در روز است، تصریح کرد: این امر نشان دهنده افزایش 200 تا 300 درصدی آمار مبتلایان در این شهرستان است چرا که به رغم افزایش نمونه گیری از افراد در تماس نزدیک، آمار بستری و مرگ و میر نیز افزایش یافته است لذا باید سیاست های جدیدی در این شهرستان تبیین شود.

حریرچی بر لزوم افزایش ظرفیت نمونه گیری از افراد بی علائم در دزفول تاکید کرد و گفت: اصل اساسی برای به نتیجه رسیدن و کشف بیماران، انجام آزمایش است بنابراین دانشگاه علوم پزشکی دزفول باید با اتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت نمونه گیری از افراد بی علائم در دزفول ضروری است

افزایش ظرفیت نمونه گیری از افراد بی علائم در دزفول ضروری است