مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 17:402020-05-24اقتصادي

فاصله گذاری ها در خوزستان تشدید می شود


قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت گفت: در جریان سفر به خوزستان تصمیم گرفته شد، روند اجرای فاصله گذاری ها در استان تشدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حریرچی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در دزفول اظهار کرد: سیاست وزارت بهداشت در اوضاع کنونی حداکثر بازگشایی ها به منظور تأمین معیشت و اقتصاد مردم است که این امر مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون 86 درصد اصناف کشور بارکد سلامت را دریافت و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند، افزود: صنوفی که بارکد بهداشتی را از سایت وزارت بهداشت دریافت نکرده اند مجاز به فعالیت نیستند ضمن اینکه مردم نیز به عنوان مهمترین ناظر می توانند بارکد مربوطه را از صنوف درخواست و با موبایل خود صحت آن را بررسی نمایند و یا هرگونه تخلف را به سامانه 190 اعلام کنند.

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: فعالیت مهد کودک ها، تالارهای پذیرایی و ورزش هایی که در تماس نزدیک هستند از قبیل کشتی و کاراته کماکان ممنوع است، مصرف قلیان در کافی شاپ ها نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد ضمن اینکه باشگاه های ورزشی و استخرها در شهرهای قرمز نیز مجاز به فعالیت نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گذاری ها در خوزستان تشدید می شود

فاصله گذاری ها در خوزستان تشدید می شود