مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 13:302020-05-24سياسي

حواسمان باشد بندگی حق تعالی را در پیچ و خم های پیشرو گم نکنیم


باید تلاش کرد شعله فروزان عبادت و بندگی خداوند را بعد از ماه رمضان روشن نگاه داریم و اگر کسی ارزش گوهری را که به دست آورده بداند خودبه خود در حفاظت از آن هم تلاش خواهد کرد.

- حجت الاسلام مهدی گرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون راه های حفظ دستاوردهای ماه رمضان اظهار کرد: در پایان ماه مبارک رمضان چند کار اساسی باید انجام شود، نخست آن که باید یک بررسی شود تا ببینیم به اهداف این ماه رحمت و برکت رسیده اید یا خیر؟  استاد اخلاق حوزه و دانشگاه تصریح داشت: ماه رمضان ارائه دهنده یک سبک متفاوت در زندگی است، این ماه مبارک ما را عادت به دومرتبه غذا خوردن در روز، سحرخیزی، حضور در جماعات و مأنوس شدن با قرآن، کنترل زبان، چشم، دست و باقی جوارح بدن است.

وی  اهداف ماه مبارک رمضان را مسیری در جهت تقویت اراده و تقوا انسان دانست و بیان داشت: موارد ذکرشده درواقع اهداف ماه مبارک رمضان هستند که می خواهند به انسان اراده و تقوا بدهند.

گرجی افزود: حال که این ماه رحمت و مغفرت به پایان رسیده است ما موظف هستیم  با یک بررسی ساده ببینیم آیا به چنین اهدافی دست پیدا کرده ایم یا خیر؟ اگر موفق شده ایم که باید شکرگزار خداوند متعال باشیم و مراقب باشیم این حالات و عادات را به مرور زمان  از دست ندهیم و آن را به عنوان یک توشه برای آخر سال خود قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواسمان باشد بندگی حق تعالی را در پیچ و خم های پیشرو گم نکنیم

حواسمان باشد بندگی حق تعالی را در پیچ و خم های پیشرو گم نکنیم