مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 12:302020-05-24سياسي

25 پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری دزفول افتتاح و کلنگ زنی شد


به مناسبت «چهارم خرداد» روز مقاومت و پایداری، روز دزفول 25 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی توسط شهرداری دزفول کلنگ زنی و افتتاح شد.

- دزفول- به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری، روز دزفول 25 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی توسط شهرداری دزفول کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهردار دزفول ظهر امروز یکشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی 25 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده همچنان بر آن بودیم تا به همت مجموعه شهرداری بخشی از پروژه های شهرداری دزفول را به مناسبت روز چهارم خرداد به بهره برداری برسانیم.

محمدعلی دوایی فر افزود: امید است با افتتاح این پروژه ها بتوانیم با قوت و سرعت بیشتری مسیر توسعه و پیشرفت را در دزفول ادامه دهیم.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 600 میلیارد ریال برشمرد و عنوان کرد: افتتاح بوستان برکه زیبا، پرستو، پگاه، کلنگ زنی موزه شهرداری، کلنگ زنی پل طبیعت، بهسازی بوستان سعدی، احیا و مرمت سربطاق آقامیر واقع در گذر فرهنگی باباحزقیل، احداث کلینیک گیاه پزشکی در بوستان خانواده، افتتاح مرکز پایش تصویر از جمله طرح هایی بود که امروز توسط شهرداری افتتاح و کلنگ زنی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری دزفول افتتاح و کلنگ زنی شد

25 پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری دزفول افتتاح و کلنگ زنی شد