مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-24فرهنگي

جامعه هنری در شرایط کرونایی بشدت آسیب دید/ هنرمندان در تحقق «جهش تولید» تلاش کنند


بازیگر تئاتر همدان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا جامعه هنری به شدت آسیب دیده اند گفت: البته با توجه به شعار سال، هنرمندان باید جدی تر به این مقوله وارد شده و در کنار سایر اقشار جامعه برای تحقق آن در همه زمینه ها تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ علیرغم بازگشایی اکثر مشاغل و فعالیت ها از جمله برخی رشته های فرهنگی و هنری اما تئاتر هنوز هم در بلاتکلیفی ایام کرونایی خود به سر می برد.

اتفاقی که اگر چه ناگزیر به آن است اما با توجه به اینکه تعداد بسیاری از فعالان این حوزه تنها راه درآمد و تامین معیشت زندگی آنها از دریچه تئاتر می گذرانند، عواقب این اتفاق می توانست با حمایت و تدبیر مسئولان فرهنگی به حداقل برسد.

در همین رابطه یکی از هنرمندان فعال سال های اخیر تئاتر همدان در گفت وگو با فارس در پاسخ به شرایط امروز تئاتر اظهار کرد: متاسفانه این ویروس تئاتر استان را به تعطیلی کشانده و هنرمندانی که از این راه امرار معاش می کردند را دلسرد و ناامید کرده است.

سیدمهرداد کاووسی حسینی با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر مسئولان برای حمایت و بهبود شرایط معیشتی آنان اقدامات جدی را در نظر بگیرند گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا در کشور شاید اول همه کار ما تعطیل شد و شاید آخر همه هم کار ما شروع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه هنری در شرایط کرونایی بشدت آسیب دید/ هنرمندان در تحقق «جهش تولید» تلاش کنند

جامعه هنری در شرایط کرونایی بشدت آسیب دید/ هنرمندان در تحقق «جهش تولید» تلاش کنند