مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-24سياسي

سلیمانی: پاکدست بودن رییس مجلس، خانه ملت را از وامدار بودن باز می دارد


با توجه به نقش تأثیرگذار رییس در تعیین خط مشی مجلس انتخاب یک رییس انقلابی و پاکدست به لحاظ اقتصادی مجلس یازدهم را به مجلسی قوی و کارآمد و مفید تبدیل خواهد کرد.

- محمد سلیمانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: با توجه به نقش مؤثر رییس تعیین خط مشی مجلس انتخاب یک رییس انقلابی و پاکدست به لحاظ اقتصادی برای مجلس یازدهم، مجلس آینده را به مجلسی قوی و کارآمد تبدیل خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به تغییراتی که در آیین نامه داخلی مجلس در دوره 12 ساله آقای لاریجانی ایجاد شده رییس نقشی تعیین کننده در مجلس دارد و سایر نمایندگان عملاً تأثیر خاصی ندارند.

این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال می توان گفت تأثیر رؤسای کمیسیون ها در قبال مجلس 5 درصد است و سایر نمایندگان تأثیر چندانی ندارند.

  سلیمانی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش تعیین کننده رییس در خط مشی مجلس یک رییس انقلابی و پاکدست باعث جلوگیری از بانددار شدن و پرهیز از زدوبندها خواهد شد.

  وی افزود: رییسی که به لحاظ اقتصادی سالم نباشد نمایندگان را به سمت کاسبی سوق می دهد که این عدم سلامت و فساد مجلس را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی: پاکدست بودن رییس مجلس، خانه ملت را از وامدار بودن باز می دارد

سلیمانی: پاکدست بودن رییس مجلس، خانه ملت را از وامدار بودن باز می دارد