مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 11:152020-05-24سياسي

مردم در فضای مجازی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: هرچند وجود کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ایران و سایر کشورهای جهان شد اما مردم در بستر فضای مجازی ندای مظلومیت و حقانیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و از اهمیت روز قدس غافل نشدند.

- حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه، 4 خرداد در خطبه های نماز عید فطر ایلام اظهار کرد: سخنان کوبنده و قاطع مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس امسال موجی از تحرک و واقع بینی را در بین ملل مختلف از جمله کشورهای مسلمان و آزادی خواهان جهان ایجاد کرد و موجب هراس و انزوای بیشتر رژیم غاصب اسراییل و آمریکا و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه خواهان جنگ با هیچ کشوری نبوده است اما در برابر زورگویی و زیاده خواهی های جبهه استکبار از منافع خود و کشورهای مسلمان و آزادی خواهان جهان قاطعانه ایستادگی می کند.

پیام ایستادگی ایران اسلامی در مقابل دشمنان به تمام جهان از جمله کشور فلسطین مخابره شده و الگویی برای سایر کشورهای جهان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شیوع کرونا در دنیا ادامه داد: این ویروس باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره مردم و بروز خسارت های اقتصادی شد اما جمهوری اسلامی ایران از کرونا به عنوان یک فرصت برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در فضای مجازی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند

مردم در فضای مجازی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند