مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 10:552020-05-24اقتصادي

70 میلیون یورو کالای مصرفی دپو شده چه شد؟


مهلت برای اظهار و ترخیص کالاهای گروه چهارم (مصرفی و غیرضروری) از گمرک مدتی است به پایان رسیده و بعید است دیگر زمانی برای طی فرایند ترخیص مانده این کالاها که سال هاست در گمرک و بنادر مانده اند، - مهلت برای اظهار و ترخیص کالاهای گروه چهارم (مصرفی و غیرضروری) از گمرک مدتی است به پایان رسیده و بعید است دیگر زمانی برای طی فرایند ترخیص مانده این کالاها که سال هاست در گمرک و بنادر مانده اند، در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کالاهای گروه (4) نیز ماجرایی شبیه خودروهای دپو شده در گمرک داشتند که از سال ها قبل برای واردات آنها اقدام شده ولی تغییر شرایط ارزی و یا ممنوعیت هایی که برای واردات اعمال شد، مانع از صدور مجوز برای ترخیص آنها بوده و توقیف شدند.

این گروه عمدتا مصرفی و غیر ضروری بوده و از آنها به کالاهای لوکس هم یاد می شود، مجموعه ای بیش از 70 میلیون یورو که در بین آنها انواع مختلف از جمله پوشاک، آلات موسیقی، ژل های تزریقی، غذای حیوانات و حتی قطعات و کالاهای اولیه کارخانجات صنعتی وجود داشت.

بر این اساس مخالفت هایی در رابطه با ترخیص کالاهای گروه(4) وجود داشت که در یکی از موارد به این برگشت که با توجه به شرایط ارزی موجود تخصیص به واردات این نوع از کالاها قابل پذیرش نیست، اما بعد از حواشی بسیار، در نهایت در بهمن ماه سال گذشته هیات دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیون یورو کالای مصرفی دپو شده چه شد؟

70 میلیون یورو کالای مصرفی دپو شده چه شد؟