مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-24اقتصادي

سفرهای جاده ای به خراسان رضوی افزایش محسوسی نداشته است


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سفرهای جاده ای به خراسان رضوی افزایش محسوسی نداشته است.

- رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با بیان اینکه سفرهای جاده ای به خراسان رضوی افزایش محسوسی نداشته است، گفت:البته ممکن است میزان تردد خودرو در محورهای ورودی استان طی امروز یکشنبه چهارم و فردا دوشنبه پنجم خرداد ماه تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ابوالفضل حسینی عشرت آبادی با بیان اینکه سفرهای جاده ای به خراسان رضوی افزایش محسوسی نداشته است، گفت: به عنوان مثال در حالی که ورود خودرو از جاده فاروج -قوچان به خراسان رضوی در روزهای جمعه و شنبه گذشته به ترتیب هفت هزار و هفت خودرو و هشت هزار و 367 خودرو بوده است آمارها نشان می دهد میزان ورود خودرو در روزهای مشابه اردیبهشت ماه در مقایسه با دو روز ذکر شده تفاوت قابل توجهی نداشته است.

وی ادامه داد: روند افزایش نامحسوس ورود خودرو به خراسان رضوی و سفرهای جاده ای در 9 جاده ورودی استان کم و بیش به همین شکل است که می توان علت آن را عدم بازگشایی کامل حرم مطهر رضوی و اعلام بازگشایی محدود از روز دوشنبه پنجم خرداد ماه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای جاده ای به خراسان رضوی افزایش محسوسی نداشته است

سفرهای جاده ای به خراسان رضوی افزایش محسوسی نداشته است