مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-24سياسي

«آبشار عاطفه ها» در کنار نیازمندان


مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در لرستان گفت: در راستای رزمایش همدلی و مواسات دو هزار و 706 بسته مواد غذایی در سطح استان با عنوان رزمایش مواسات و همدلی مومنانه توزیع شد.

- نرگس صفر بیرانوند عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد با اشاره به اینکه خیران همواره در فعالیت های مجموعه حداکثر توان خود را به کار گرفته اند، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سال جاری علارغم وجود ویروس کرونا افزایش 15 تا 20 درصدی کمک های مردمی نسبت به دیگر ایام را داشتیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در رابطه با کمک و مواسات، افزود: دو هزار و 706 بسته مواد غذایی در سطح استان با عنوان رزمایش مواسات و همدلی مومنانه توزیع شد.

وی تصریح کرد: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن،حبوبات،خرما، ماکارونی،دستکش و محلول ضدعفونی کننده بوده که با همت خیران در بین خانواده حمایتی خیریه توزیع شد.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در لرستان بیان کرد:توزیع نان و آرد، واریز 63 میلیون تومان به حساب ایتام، اهدای 5 سری جهیزیه، پویش ارمغان آزادی جهت آزادی قطعی یک زندانی از جمله فعالیت های ما طی یک ماه گذشته بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بازدید مسوولین استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان از خانواده های نیازمند و دفتر امور شعب و جلسه و کنفرانس مجازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آبشار عاطفه ها» در کنار نیازمندان

«آبشار عاطفه ها» در کنار نیازمندان