مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-24اقتصادي

کاهش 29 درصدی ترددهای جاده ای آذربایجان شرقی /پرترددترین محورهای استان


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از کاهش 29 درصدی ترددهای جاده ای استان در دوماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی، حسین بلوکی، اظهار داشت: بیش از 31 میلیون و 552 هزار تردد ظرف دو ماهه نخست امسال در محورهای این استان ثبت شده است.

وی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از 82 دستگاه ترددشمار آنلاین درمحورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 29 درصد کاهش یافته است.

بلوکی گفت: از کل ترددهای ثبت شده 16 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 84 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

وی، محورهای تبریز- ایلخچی و بالعکس بابیش از 6 میلیون و 65 هزار تبریز- صوفیان بابیش از دو میلیون و 388 هزار و آذرشهر-ایلخچی با بیش از یک میلیون و 720 هزار تردد ثبت شده را پرترددترین محورهای استان در دو ماهه اول سال جاری اعلام کرد.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای  آذربایجان شرقی، متوسط تردد روزانه در این بازه زمانی در محورهای  آذربایجان شرقی را حدود 508 هزار تردد خواند و افزود: در اردیبهشت ماه جاری نیز بیش از 19 میلیون و 721  هزار تردد در محورهای  استان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 29 درصدی ترددهای جاده ای آذربایجان شرقی /پرترددترین محورهای استان

کاهش 29 درصدی ترددهای جاده ای آذربایجان شرقی /پرترددترین محورهای استان