مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-24اقتصادي

طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی کلید خورد


قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی با گازسوز کردن 600 دستگاه وانت بار کلید خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از وزارت نفت، حمید قاسمی ده چشمه اظهار داشت: طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی با گازسوز کردن 600 دستگاه وانت بار کلید خورده است.

وی گفت: این طرح هم اکنون به صورت عملی آغاز شده است و پیش بینی ما این است که روزانه حدود یک هزار دستگاه خودروی عمومی از جمله تاکسی و وانت بار گازسوز شوند.

وی با اشاره به دریافت بیش از 45 هزار تقاضا در سامانه جدید ثبت نام دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی گفت: 25 هزار مورد ثبت شده مربوط به خودروهای شخصی بوده است که مشمول طرح نیستند و در سامانه جدید در همان مرحله ثبت نام شناسایی می شوند.

قاسمی با تاکید بر آمادگی کارگاه های مجاز و کارخانه های تبدیل تاکید کرد: این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز ظرفیت این کارخانه ها افزایش یابد.

وی زمان انتظار برای تبدیل را حدود یک هفته اعلام کرد و گفت: ثبت نام در سایت https://gcr.

niopdc.

ir/login و تبدیل خودروهای عمومی طبق این طرح رایگان است.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه اولویت این طرح با تاکسی و وانت بارهاست، گفت: ظرفیت اولیه کارگاه ها برای گازسوزکردن این دسته از خودروها در نظر گرفته خواهد شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی کلید خورد

طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی کلید خورد