مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-24سياسي

توزیع 8 هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع 8 هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه خبر داد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده در شرایط بحران کرونا، طرح پویش همدلی و کمک مومنانه با اهتمام اداره کل اوقاف استان زنجان در حال اجرا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه این اقدام نیکو را در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش منطقه و به لحاظ تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جال اجرا است، اضافه کرد: توزیع بسته های غذایی در قالب این طرح از محل عواید موقوفات انجام می شود.

وی از توزیع 8 هزار بسته غذایی در قالب طرح ضیافت همدلی و رزمایش مومنانه خبر داد و گفت: این بسته های غذایی شامل برنج، گوشت سفید و قرمز، خرما، ماکارونی، رب گوجه،  قند و تن ماهی بود.

کرمی ادامه داد: خانواده های نیازمندی که مشمول این کمک ها بودند، با همکاری دستگا ه های حمایتی شناسایی و توزیع کمک بین آنها انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به نقش تاثیرگذار مراکز افق در اجرای طرح ضیافت همدلی اشاره کرد و گفت: این مراکز با محوریت امامزادگان فعالیت دارند و خوشبختانه کمک شایانی در کمک ها داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8 هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه

توزیع 8 هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه