مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 07:252020-05-24حوادث

بازهم طاقانک و باز هم تصادف/ برخورد پراید و پژو با یک فوتی و 8 مصدوم


سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: برخورد دو خودرو پراید و پژو در محور شهرکرد به خوزستان یک فوتی و 8 مصدوم بر جای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اورژانس محمد حیدری با اشاره به تصادف روز گذشته در محور شهرکرد خوزستان، گفت: بعد از ظهر روز گذشته به مرکز پیام اورژانس استان یک مورد تصادف اعلام شد که در گزارشات اولیه مردمی آمار بالای مصدومان گزارش شده بود.

سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: با توجه به تعداد بالای مصدومان پنج تیم اورژانس 115 به همراه یک یک تیم از هلال احمر به محل حادثه که حوالی طاقانک اتفاق افتاده بود، اعزام شدند.

وی در پایان در خصوص مصدومان این تصادف گفت: این حادثه 8 مصدوم و یک فوتی داشت که توسط تیم های اعزامی پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

گفتنی جاده شهرکرد به شلمزار بخشی از جاده شهرکرد خوزستان است که بر اساس گزارشات دوره ای حمل و نقل جاده ای استان دارای حجم ترافیکی بالایی است که از ایمنی پایینی برخوردار است؛ تاکنون مردم طاقانک و شمس آباد بارها به وضعیت نامناسب این جاده اعتراض کردند که متاسفانه تاکنون اقدام جدی برای حل این معضل صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازهم طاقانک و باز هم تصادف/ برخورد پراید و پژو با یک فوتی و 8 مصدوم

بازهم طاقانک و باز هم تصادف/ برخورد پراید و پژو با یک فوتی و 8 مصدوم